Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg aflyse eller ændre tidspunkt for rengøring?

Ja, bare skriv en e-mail eller SMS hvis du ønsker at aflyse en rengøring.

Hvordan betaler jeg?

Vi sender en faktura via e-mail i slutningen af måneden. Den kan betales via bankoverførsel eller MobilePay. Er du tilmeldt automatisk betaling, trækker vi beløbet via dit kreditkort. Vi trækker først beløbet efter opgaven er udført.

Kan jeg trække rengøring fra i skat?

Ja, du kan trække rengøring fra i skat ved brug af Servicefradraget.

Skal jeg selv sørge for rengøringsmidler?

Nej, vi medbringer alle rengøringsartikler inkl. støvsuger, moppe m.m.

Hvilke rengøringsmidler bruger I?

Vi bruger rengøringsmidler fra Virena. De er skånsomme samtidig med at de effektivt fjerner snavs. Har du et ønske om at vi bruger andre rengøringsmidler, er du velkommen til selv at stille dem til rådighed for os i dit hjem.

Skal jeg være hjemme når I kommer?

Du skal enten være hjemme eller aflevere nøgle hos os inden vi kommer. Har du bestilt fast rengøring, er det lettest hvis du kan give os en ekstranøgle.

Hvad hvis I ødelægger noget i mit hjem?

Vi har erhvervsforsikring hos Alm. Brand. Vi dækker skader i samme omfang som forsikringen. Såfremt du ønsker det, kan vi fremsende en kopi af vores Police.

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med den leverede service?

Tag venligst et billede eller beskriv hvad du ikke er tilfreds med og send det til os på e-mail. Vi refunderer derefter helt eller delvist betaling for servicen.

Hvornår kommer I næste gang?

Vi sender altid en påmindelse via e-mail inden vi kommer.

Er oprydning en del af rengøringen?

Nej, vi rydder ikke op.

Flytter I møbler for at komme til?

Vi flytter ikke tunge møbler.